Julbilder

Jag vill bjuda några julbilderna som jag har tagit hemma hos min mamma.

   


Vi har haft jättemysig jul hos min mamma. Jag  o Josef åkte dit den 20 Dec vi har bakat massor det var lussekatter, pepparkakor, vanlig bulle, havrekakor, anisbröd, m.m.
Har också gjort franska kola och knäck.

Junichi o Jakob kom senare eftersom Jakob har jobbat i 2 dagar han blev glad att dom ringde honom o frågade om han kunde jobba extra.

Julafton har vi haft mysig vi såg på Kalle Anka, delat ut julklappar, spelat spel.

I fredags åkte Jakob hem till Umeå för han skulle jobba extra som dom har frågat han tackade ja. Han vill tjäna pengar.
Jag, Junichi o Josef åkte till Skellefteå o kollade på rea det var ingen speciellt. Vi åkte förbi till ett par döv o ringde på dörren det var U som öppnade hon blev glad att vi kom, vi var där en liten stund sedan for vi hem till min mamma igen.

Vi kom hem i dag. 
 
                                                                                                                                           
Borta bra men hemma bäst..............

Kommentarer
Postat av: Helén

Hej!



Måste säga att det var härliga bilder som ni har tagit. Fick också upplevt det vackra snölandskapet då vi var hos mina föräldrar. Njöt för fullt av det.



Kram

2008-12-28 @ 18:29:05
URL: http://norrlanningska.wordpress.com
Postat av: Inger Maryissa

Vilka så underbara vinterbilder !!

Kan tänka mig ni haft en mysig jul hos din mamma.

Ha en fin fortsatt kväll.

Kram

2008-12-28 @ 20:11:42
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hej det är jag igen.

Du undrade hos mig vilken sort av Paint Shop Pro jag har.

Jo jag har version 9 av programmet, en lite äldre version.

Nu finns nyare versioner som även är på Svenska.

Så kul det du skrev att jag kunde kanske göra en "guide" av Paint Shop Pro på min blogg hur man kan göra olika saker.

Kul därför att jag själv tänkt de sista dagarna på att göra det

...kanske tankeöverföring ;-)

Kruxet är bara att jag har version 9 på Engelska, men jag tror de olika funktionerna är ungefär samma i de Svenska versionerna.

Får se hur jag gör,

men kul vore det för jag delar gärna med mig av det jag kan i programmet.

Ha det så gott.

Kramar

2008-12-29 @ 14:35:15
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Addie

Härliga bilder att man längtar tillbaka upp till Norrland. Vi firade nyår hos Rune o hans familj och bodde ute på landet. Helt underbara dagar där ,ed hästridning, släde och skoter.. God fortsättning och må året vara underbar för dig o din familj kram Addie

2009-01-02 @ 10:48:06
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh, mycket snö ,här finns detbara lite,men inte så mycket...Ha en trevlig helg... kram

2009-01-02 @ 13:47:45
URL: http://kattgalen.bloggspace.se
Postat av: Catharina

Härliga bilder.. :) God fortsättning på det nya året.. Vi dövs snart!! Kraaam

2009-01-02 @ 19:21:18
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0