1:a advent

Ja nu är det 1.a advent jag tycker tiden går så fort, vi har fått mycket snö eftersom det snöar nu.

I går var jag på dövförening det var jättetrevligt o många kom med, vi åt middag där som en person har gjort den var jättegott. MUMS..
Efteråt spelade vi plump jag blev 2.a. Är nöjd det är inte riktigt tävlingar för plump var ganska nytt på dövförening nu o några har inte spelat så får det vara som prov det blir nog allvar sedan när alla är beredda.
Det är kul spel då får man social o träffa alla.

Kl var 22.30 bestämde jag o 2 kompisar A o P att vi ska åka hem som vi åkte ju samma buss vi gick till hållplatsen så var det bara 10 min kvar bussen kom. Skönt tänkte vi men bussen kom ALDRIG. Vi blev så irriterade o undrade VAD. 
En man väntade också så kom en buss så frågade en man chauffören varför.. Han sa till mig det är något och sa att 8 an kommer men vet inte när.  
Vi gav upp  så gick vi till annat bussnr i stället som är längst men det är bättre att stå o frysa i hjäl. Då kom nr 69 oj det var sköööönt att kika in i bussen o få värmen.

Junichi ringde mig via videosamtal o frågade varför dröjde det eftersom jag smsade till honom att jag skulle på väg hem kl 22.45 med bussen så blev han orolig varför det dröje jag förklarade varför så förstod han.

A steg av först några hållplatser steg P av och sedan min tur så gick jag hem direkt. Kl var tolv då 1 1/2 timmar har gått. Då skulle jag åkt till Skellefteå som det tar 1 1/2 timmar att åka dit från Umeå.

Puuuh!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ojoj! Tur att ni inte frös ihjäl er! Låter kul att ni har haft trevligt på plumpkväll i lördags. Hoppas jag kan komma dit nån gång om det blir någon evenemang till våren. Kul med nya ansikte iaf!

Må gott!

Kram

2008-12-01 @ 12:48:51
URL: http://jatkos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, ja det är jag som är karoline som har gått på ksk förut. hur hittade du mig? :)

2008-12-01 @ 16:43:32
Postat av: Pernilla

Vad roligt att du råkade kika förbi min blogg.. Tack det du sade om bilder. :)..

Ha en trevlig kväll.

2008-12-01 @ 21:27:07
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: k

haha okej, låter ju fint det. jag är lätt igenkänd. hehe. ja du jag pluggar i örebro o sånt. inget stort egentligen.. vad gör du själv? joo det är ju klart att jag minns din son, jakob. roligt att han flyttat hemifrån. visst känns det tomt? :) kram

2008-12-01 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0