50 saker om mig.

50 saker om mig.


Lyhörd.


Spontant.


Social (älskar träffa andra folk).


Har läst massor sanna berättelse böcker.


Är kristen.


Är alltid vara ärlig mot min familj o vänner.


Älskar busa.



Öppet (är inte rädd att träffa nya folk).


Självständigt.


Respekt.


Flexibel.


Har bott på bondgård.


Är döv


Blind i ett öga.


Är jämt trött.


Tycker inte om ärtsoppa.


Sushi är min favoritmat.


Hatar falska människor.


Favoritfärg är Grön.


Mjukglass är min favorit glass.


Har varit till Japan.


Min drömsresa är till Australien.


Är rädd att det ska hända med mina barn.


Är så kramig.


Älskar min familj.


Vill lära mig med nya saker.


Djurvän


Har gått på dövskola.


Har läst till undersköterska.


Är inte proffs på att laga mat.


Har körkort.


Är gift med japansk.


Har bara några vänner som jag litar på.


Är sällan arg.


Vill vara lat ofta o softar.


Är godisgris.


Är lätt att gråta.


Har en bästis sedan vi gick klass 2.


Älskar lägga puzzel.


Har åkt slalom när jag var barn/ungdom mycket.


Var med i simningsträningar när jag gick i dövskola.


Har varit med på ridskola.


Hatar bollspel.


Samlar japanska frimärke.


Har samlat kylskåpsmagnet förr.


Älskar skriva brev.


Kan japanska teckenspråk.


Kan ingenting japanska.


Älskar släktforskning.


Älskar resor.


Kommentarer
Postat av: Agneta J

Hej!

Ska kolla din blogg. Visste inte att flera har egen blogg.. jag var visst på latsidan och utforska vilka mankänner som har blogg.. Jag är visst nybörjare även i DW.. lite svårt för mig att ägna mig lite i internet..

Vad har du för fler blogg? och handlar de samma eller olika ämne i varje blogg?

kram Agneta

2008-11-12 @ 17:46:02
URL: http://jatkos.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Kul att du läser min blogg. Jag såg din nu också. Ser att du är döv?! Jag är hsk. Var bor du? Har vi setts någongång i livet?! Ha en trevlig helg. /Sara

2008-11-14 @ 12:00:16
URL: http://zippolina.webblogg.se/
Postat av: Catharina

Kul att skriva om sig själv men svårt..... 50 saker. hihi Ha en trevlig fredag. Kraaampöösss

2008-11-14 @ 22:59:08
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Ina

Kul att du skrev om dig själv....en del visste jag inte.....hihiii!! Vill passa på att önska Er en riktig trevlig helg!!! kraammmpussss

2008-11-15 @ 08:29:57
URL: http://www.nogg.se/jessina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0