Gammlia

Idag var jag, Josef och våra kompisar från Härnösand som är här nu så var vi till Gammlia det är mysig där
Bjuder några bilder.

   det är bagarstugan man kan köpa tunnbröd ojoj den var sååå GOTT.

 Den första bild var gammal ladugård och den andra bild var gammalt hästvagn.

  jag tycker de stolarna är rolig som det finns olika storlekar ;o)

 Josef och sin kompis pratade om mobilen...   Söta grisungar..

 Det finns också get.  Jättefin plats där. Synd att det blev inte så bra bilderna som jag tog av min mobil. Hmmm. Det är bättre ha digitalkamera.
Vi åt glass också det var så fint väder o varmt. Underbart!!!!


Har haft trevlig dag................

Kommentarer
Postat av: Pia

Bilderna var ju jättefina, inte behövdes det en digitalkamera.. Kram!

2009-08-07 @ 17:04:59
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) Tack för senast... Det var piii roligt.. :) Vi ses så snart... Krampöss

2009-08-10 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0