Semester....

Jag ska skriva lite om vad vi har gjort på semester.

Först var vi hos min mamma eftersom min bror o sin familj kom upp också. Min brorsdotter Amanda har kommit hem från Japan det var jättekul att se henne efter ett år.

   

De bilderna åkte vi Munkviken o fikade på Cafe sen gick jag o pojkar runt det var så mysig där..

  

Adam o min mamma funderar hur dom ska göra.. Dom har gjort kalvdans. Jättegott var det. Synd att jag inte tog kort när den blev gräddad. Det är mycket ovanlig att få råmjölk eftersom min mamma fick råmjölk av en vän som är bonde.

  

Josef fyllde 13 år i förskott så firade vi med jordgubbar  o marängbottnar..

   

Vi for till Munkviken som det var skönt kväll. Det var bara Josef som har droppat i vattnet men inte de övriga.



Fortsättning följer.........


Kommentarer
Postat av: Catharina

Härliga bilder!! :)

2009-07-30 @ 18:24:47
Postat av: Helén

Härliga sommarbilder som du har tagit..



Kram

2009-07-30 @ 18:56:28
URL: http://norrlanningska.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0