Vill bara....

bjuda några bilder vad jag har gjort i helgen...
 Den här bild är bagarstugan hos min mamma som mina barn och min brorsbarn brukar sova där på sommarna.. Det är mysig där..

 Den här gamla ladugård som vi har haft bondgård när jag var barn. Djuren såldes innan vi flyttade till Härnösand. Huset behöll mina föräldrar då.

 En rolig dress som vi hittade på vinden som min bror har haft när han gick i 9 an då. En bondpojke :D

 Vacker utsikt...

 Jag, min farbror Georg och min mamma.

Jag o Josef var hos min mamma i helgen det var rätt mysig däruppe. Vi har hjälpt henne ganska mycket på gården.
Har hälsat på min farbror Georg han är 94 år gammal han är så pigg o glad. Han följde oss till kyrkogård som hans fru
dog den 23 Maj 2008 som vi hjälpte honom att planera lite blommor. Var även på min pappas grav.

Tiden rann så fort att vara hos dom så for jag o Josef hem igen som jag måste till jobbet o Josef till skolan. Vi ska dit igen snart i allafall..

Borta bra men hemma bäst.........

Kommentarer
Postat av: Agneta

mysigt på landet! Det skulle jag vilja ha!

2009-05-28 @ 19:48:45
URL: http://jatkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0