Bilder....

Jag har glömt att mata in data av min systerkamera Nikon D40 som jag tog kort i sept hos min mamma. Dom blev rätt fina bilder tycker jag. Måste börja fota den kameran och måste börja GÅ UT o fota, kanske i morgon eller fredag om det är fint väder.

Kolla bilderna.

    

    

Visst är dom fina?? Bild nr 1 var lingon som jag har plockat, nr 2-4 var äppleträd som jag har plockat, nr 5 var bagarstugan där mina pojkar och deras kusiner brukar sova varje sommar. nr 6 blomma, nr 7 var min mammas hund Nilla, nr 8 var utsikt från huset, nr 9 Rönnträd synd det syns inte mycket för min kamera räcker inte avstånd vill ha bättre objektiv men dyr jag får vänta tills jag har råd så ska jag köpa bättre objektiv.

Vad tycks???  


Kommentarer
Postat av: Bodil

Härliga bilder! Och jag gillar det nya utseendet på din sida!

2009-10-07 @ 22:30:24
Postat av: Helén

Härliga bilder som du har tagit :)



Jaaa, spännande med DH nästa vecka men det är så typiskt att Katherine måste hämnas på de, puh...



Kraaam

2009-10-08 @ 07:34:41
URL: http://norrlanningska.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0