I helgen...

var jag o pojkar hos min mamma för hon behöver lite hjälp innan det blir tidig mörkt ute som jag o pojkar har ställt pinnar på backen..

Bjuder bilder.

  Ni ser bilder på björn och rönn som alla löv är borta...

    

Ni ser bilderna den backen som dom har lagt pinnar då blir det lättare att se vägen för det finns inte belysning på backen.

    

de bilderna var inne på ladugården. Mycket saker där o bör städas o slängas..men tiden räcker inte. Hmmmm.

  

Vi for hem i söndags så följde min mamma också så är hon hos sin syster.. Vi har hundvakt så är Nilla hos oss. Mysig!!!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad härligt att kunna komma ut på landet med riktig lantlig miljö. det sklule jag vilja ha när man skulle kunna hälsa på släktingar.

2009-10-29 @ 08:17:42
URL: http://jatkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0