Idag har...

jag och hunden Nilla som vi är hundvakt här i veckan det var roligt att ha henne här.
Det känns skönt att få mer motionera med henne annars brukar jag inte promenera varje dag utan ibland.

Bjuder några bilderna...
   

  Älgbajs??? Hästbajs?? Hundbajs?????  Det var hästbajs.. Det syns på spåret :o)

    Den sista bild: Synd jag missde ta kort på räven som jag såg den sprang över vägen..  Tur att Nilla inte såg räven så tror jag att hon skulle säkert komma att jaga efter den...

   De bilderna tar av min mobilen, har tänkt ta med systemkamera men tycker det känns klumpig när jag har Nilla med mig så får jag göra en annan gång när jag är ensam så måste jag träna med systemkameran..

 Den blommar fortfarande.. Det är ju sept :o) det är kul att se...





Snart ska jag ut med Nilla innan läggdags...........

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka härliga bilder du tagit!! Jag hoppas på fint väder i morgon.. då ska jag ta mig ut i skogen.. fota och plocka lite blåbärsris som jag ska sätta in en liten kruka på bordet på bron.

Ha en skön helg!

2009-09-25 @ 23:51:04
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0