Tiden går så fort.

Jag förstår inte att tiden går sååå fort. Vi har kvar snö tyvärr men det har smältat mycket på sistone det är skööönt och har blivit varmare. Fick höra att det ska bli snö snart igen. Jag VÄGRAR ta emot den.. Inte på vår tomt tack....

Idag var vi borta som Junichi har gjort en liten Sushikurs för de teckenspråkstolkar, dom fick prova göra sushi, vi åt tillsammans och pratade mycket det var jätteroligt att få umgås med de teckenspråkstolkar i privat för vi träffas "aldrig" på fritiden. Jag har bilderna men ville inte lägga in så känns det inte bra.

Snart ska jag ut med Nilla, sen lägger jag mig jag är så trött, ska jobba i morgon har inte lust men MÅSTE..
Det är inte långt kvar till sommarlov för barnen hmmm dom L Ä N G T A R jag kan förstå för dom är less på skolan nu. Jag längtar också efter S E M E S T E R.. Hoppas det blir en bra sommar i år för i fjol var så där minns jag.

Ha en skön helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0