Semester är över..

Hej på er alla som läser min blogg. Det var rätt länge sen när jag skrev här som jag tog paus i sommar för jag har inte tid eftersom jag var i Avan som har inte internet. Det var rätt SKÖNT ha utan internet o massor tv-kanaler bara tv 1,2, 4 osv. Jag har haft jätteskönt i Avan som jag tog med My också.

Vi har också varit till Sthlm o sen till Gran Canaria i en vecka det var skönt o avslappning. Vi har haft tur väder men en dag var det så mulet tur att vi planerade att åka till Las Palmas men jättevarmt ändå fast mulet.
Gran Canaria är verkligen fin ö. Skulle gärna dit igen nån gång framöver.

Skolan börjar snart för barnen så ska Adam åka tillbaka till Ö-vik snart, det känns tråkigt att han åker men han kommer ju hem snart igen i allafall. Han var här mycket i sommar det var jättekul att ha honom hemma men han for till Ö-vik mellantid för han har sommarjobb där också.

Jag bjuder några bilder.

    
    
                  

Ja de bilderna har vi gjort i sommar.. 5 första bilderna var i Påholmen det är jättevacker där som man kan åka dit, grilla m.m. som är öppet året runt. bild nr 6-9 var i Bjuröklubb det är fint där men otur väder det var mkt folk där ändå. Bild nr. 10-13 Pålholmen igen som vi har besök från H-sand som var hos oss som vi var dit o grillade korv. Gott var det o trevligt. Bild nr 14 är i Klösand Bild nr 15 på Josef o C o N. Bildnr 16-17 i Avan. Bild nr 18-19 var jag o kompis P på Lövångers sockensmuseum Bild nr 20-30 var vi till Gran Canaria vi bodde i Playa del Ingels vi var till Las Palmas en dag.
Jag är jättenöjd med min semester det var synd att tiden rann så fort som jag började jobba i måndags :(

Vi har träffat Lucas flera ggr i sommar han har vuxit o har fått tänder, jollrar mycket. Jag ska dit snart o vara barnvakt det ska bli jätteroligt.. Visar en bild på honom .

 Jag älskar honom <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej! Fina bilder, roligt att du är nöjd med resan och Avan.. Det är skönt att koppla av.. För min del är det mycket plugg.. åker hem i helgen, ska bli skönt! :) Kram

2010-08-19 @ 19:24:52
Postat av: Ina

Mysig bilder från Gran Canaria, ärr ssååååå sugen att resa dit igen, men får väl göra nästa år tror vi...hehe......Tack för du skrev i vår bloggsida...Längtar, Pyret har inte kommit ännu!!!

Kramar!!!

2010-08-19 @ 22:09:43
URL: http://www.nogg.se/jessina
Postat av: Catharina

Härliga bilder!:) Ni såg som Ni har haft mysigt ni tre och avkopplande där. Krampöss

2010-08-22 @ 14:36:54
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är härliga bilder som ni har tagit. Det ser ut at ni har haft en bra sommar med mycket avkopplande :) Nu är det höst som gäller...



Kram

2010-08-24 @ 07:36:46
URL: http://norrlanningska.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0