Har inte uppdaterat

på ett tag.. Jag har inte varit motivera på ett tag nu.. Jag har börjat gå på "kurs" via nätet av PSP det är steg 2 som jag har gjort steg 1 det var rätt roligt men just nu steg 2 känns jag mig så segt i en vecka som det ska vara sista dagen i går att skicka men har inte gjort ännu.

I natt sov jag så dålig o hade så ont i magen kanske har ätit något fel??? Imorse steg jag upp o gick ut med Nilla det kom snöööö. Näää det räcker nu jag blev så less.. Jag skjutsade Josef till skolan sen hem, fick gå o lägga mig igen för jag var så trött o mådde illa. Drack bara mjölk så kändes det bättre. Vaknade ca 11.00 det känns mycket bättre. Har ätit lite yoggi när jag vaknde. Sen lite nyponsoppa det var så gott. Ska äta lite snart för jagska till Tenton o träna det ska bli skönt att få komma ut ett tag.

Jag mår mycket bättre nu än i morse. Skönt!! För jag var rädd att det var magsjuka men det var inte. Tuuur.. Den är värsta sjukdom jag vet.

Tur jag är ledig i dag så hinner jag ta det lugnt i kväll, ska försöka koncentera mig med PSP o skicka till handledaren.


Kram till er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att du mår bättre! Huva, ja magsjuka är INGET SKOJ!! Kramar

2010-02-02 @ 21:07:46
URL: http://ikeaismyworld,wordpress.com
Postat av: Inger Maryissa

Jo, dessa lektioner / steg på Skagra är så bra.

Jag lärde mig jätte-mycket när jag gick på dem

Det är inte roligt att sova dåligt och hoppas magen lugnar ner sig så du får sova bättre inatt.

Kramar tillbaks

2010-02-02 @ 21:42:36
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Agneta

vad nice du gått på psp 2 kurs.. Det skulle jag behöva ha kurs om... hehe.. kramm

2010-02-11 @ 18:47:26
URL: http://jatkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0