Allmänt...



I går var jag hos en kompis som jag lånade den filmen av bibblan.. Den är sanna berättelse. Ojoj så hemsk film.
Jag skulle rekommendera er att titta på den..

Idag var jag till Jakob o skötte Lucas som han o Emma var på ett ärende.. Det var rätt skoj att sköta honom han var jättesnäll. Han har vuxit.

I morgon har 1 vecka gått när Nilla har gått bort det känns jättetråkigt, saknar henne fortfarande <3 men hon har det bra nu i allafall. Jag väntar på veterinären när jag ska dit o hämta urnan, hon ska begravas där på landet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Britt..

Jag har hunnit läsa två böcker, det heter En sorts kärlek och Änklingen, av R.Kluun. Tårar rinner när jag läste den första boken..

2010-07-04 @ 19:41:10
Postat av: Pia

Ja, det var stor skillnad på England och Sverige!!!

Tack för filmtips!! :o)

2010-07-05 @ 14:06:08
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: JamieSilver

Hej Britt!! ♥

Jag ser där Soraya.M! Oj du har verklig gullig din hemsida!! Hoppas du känner min länk sidan som jag har lagt hos min Facebook!! Jag skriver dig meddelande hos FB!! Det var rolig att jag tittar dina bilder!! Ja jag ser att du gillar oxå PsP och Pse!! Varma Kramen =) ☻ ♥

2010-08-19 @ 18:31:18
URL: http://jamiegolden.com/welcome.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0