Blandad...

Jag har precis överföra bilderna från mobil till datan... SOm jag har glömt det så passar jag på det..
Visar några bilder.

 den har jag köpt varsin till min gubbe o barnen på alla hjärtans dag. Visst är den gullig som jag kunde inte låta bil att köpa för jag tycker dom är så sött.. Kostade bara 20 kr...

 Den bilden tog vi familjefoto när mina föräldrar har varit gifta i 40 år visst är den fin bild???

  mycket snö hos min mamma som jag o Nilla var dit före alla hjärtans dag.. Mycket snö...

 Den bild var min pappa o hans halvsyskon o min farmor... Farmor fyllde år... jag tror hon fyllde 50 år.. Min pappa var yngsta som ni ser det.. En av syskon lever ännu.. En fattades min faster hon låg på sjukhuset pga TBC som hon var inte med i bilden.....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt se lite blandade bilder! Var rädd om dem! Kramar

2010-03-07 @ 18:11:37
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Inger Maryissa

Så mycket kul och intressant man kan göra med sin mobil nuförtiden.

Man kan t.om blogga och överföra bilder till bloggen...

Fina foton du visar oss här, och så mysigt familjefoto när dina föräldrar varit gifta i 40 år, och fotot på din pappa med halvsyskon och din farmor.

Visst är det mysigt att ha sådana foton.

Kram

2010-03-07 @ 21:16:34
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0