Vi var till fyndet..

Vi var till fyndet det är second hand dom öppnar bara på lördagar i Ånäset. Jag hittade 3 böcker kostar bara 3 kr per st..

Jag började läsa en av dom..

 klick på den då blir det större.

Det handlar om: 

Dr Richard Kent

Vad händer egentligen efter döden? Finns det verkligen ett liv efter detta? Denna bok innehåller 25 berättelser från människor som är övertygade om att det finns ett liv efter döden -- för de har själva upplevt det.
     Dessa nära-döden-upplevelser skedde i samband med alltifrån hjärtattacker till bilolyckor och varje person, som återger sin berättelse, är säker på att han har upplevt vad som händer efter döden. Många berättar om underbara upplevelser i himlen och lyckan de kände där. Andra minns skräckinjagande stunder då de förstod att de befann sig på en plats de insåg var helvetet.
     Ta del av dessa människors beskrivningar av vad som skedde kring deras död och vad de upplevde ögonblicket därefter. Med största sannolikhet kommer du att förundras och förvånas av de starka skildringar som denna bok presenterar.

Jag rekommenderar er att läsa den om ni undrar vad händer efter döden.. Den är bäde intressant o hemskt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, va trevligt! Vill hemskt gärna läsa den boken! Ska låna på bibblan eller av dig? Heee.. :) kramar

2010-05-16 @ 14:56:47
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Helén

Det låter en intressant bok! Kan tänka mig att läsa den nångång!



Kram

2010-05-16 @ 20:12:14
URL: http://norrlanningska.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0