Fredag idag.

Nu är det helgen igen. Josef har åkt till Göteborg på morgonen för han går på ledarskapskurs som Junis har skickat honom han åker inte ensam utan 2 till som ska med också dom är nästa lika gamla. Kul för honom att få komma ut ett tag. Slippa skolan också hihi.

Adam kommer hit o vara här över helgen så ska jag, Adam o Elin till Avan o vara där över helgen det ska bli skönt att få komma ut också. Min bror kommer upp också. Det är grått ute det har varit så fint väder flera dagar. Härligt.

Jag var i Avan för 2 veckor sen så har jag tagit höstbilder dom är så fina.

      

I går var jag på handledarskurs för övningskörning. Det var intressant kurs som jag fick veta några nya regler, nya vägskyltar m.m. Jag tycker det var en bra kurs.
Ni som har ungdomar som ska ta körkort så skulle jag rekommendera er att gå på sånt kurs o få kunskap o kan köra med ditt barn.

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Fina bilder. Kul att fotografera på natur.. så vacker. :) Hoppas jag får en sådan kamera så jag kan börja sätta igång att fotografera på naturen...

Kram

2010-10-04 @ 11:21:29
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0