Helgen

var jag o 2 kompisar till Avan det var jättekul vi spelade kort, åt gott, mycket skratt.. Vi har plockat svart och rödvinbär, krusbär och rabarber. Vi har gjort saft är svartvinbärssaft och sen provade vi blanda krusbär, rödvinbär och jordgubbar (tog upp från frysen) det blev verkligen GOTT. Dom finns i frysen. Det är bra att ha den då kan vi dricka upp.

Visar några bilder.

  denna andra bild är rönnbär visst är dom fina.

Vi har så tur med väder i lördags det var SOL och VARMT ovanligt i Sept så hade vi bara tunna tröja på oss.
Vi såg Räv som gick omkring i huset den är så fin. Såg också 2 stora fåglar glömde vad den heter den är svart och grått. Det kom flera karlar som dom var med på älgjakten jag vet inte om dom har skjutit någon älg.

När vi kom hem så var jag o Josef förbi till Jakob o Emma. Fick träffa Lucas det är så kul att se honom igen.

P.S jag har uppdaterat bilder på Lucas i lösenordsskyddad blogg http://bijaadjo.blogg.se/lucas . Kolla där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0