Julen...

var vi hos min mamma. Vi har fått rätt mycket snö :O)

Bjuder några bilderna.

      

Min farbror Georg som har mörk kostym (Min pappas bror som är kvar i livet), Ivan den röd tröja kom till oss o firade jul. Vi åt jättegott julmat sedan såg vi Kalle Anka.. Efteråt fikade vi.. Det blev julklapputdelning då blev det Jakob som delade ut julklapparna.

Ni ser bilden på hundar. Nilla som är min mammas hund den svart/vit och sedan är det My som Jakob lånar henne av en kompis på ett tag.

Jakob skjutsade Georg o Ivan hem som vi passade på det för det snöade så mycket hela dagen på julafton annars blir dom fasta hos oss. Lika bra skjutsa dom hem vid ca 18.30. Vi satt o åt godis, frukt o vara tillsammans.

   de bilderna togs på Annandagsjul.

  de bilderna tog jag i dag innan vi for hem..

Nu är det Nyårshelgen som är kvar så firar vi hemma...

God fortsättning!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Söta hundar. :) Krya på Dig. Vi dövs snart via MSN. Nyårskram

2009-12-30 @ 16:05:51
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh va mysig ni har haft jätte fina kortet...KRAAAM härligt vinter vinter vinter... wowah

2010-01-02 @ 09:52:33
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0