Jag är tillbaka..

Jag har bestämt mig att gå tillbaka hit till blogg.se eftersom den finns "lås" som jag vill lägga bilderna efteresom där hos bloggplatsen har inte så ville jag inte att någon ska kopiera utan mitt tillåtelse. Jag tycker bloggplatsen är JÄTTEBRA o LÄTT som passar bra till de nybörjaren eller orkar/kan inte html koder..

Jag behåller bloggplatsen som jag kan skriva lösenordsskyddat därborta. Jag talar om för er som har lösenord att kolla där som ni ser här hos blogg.se Ok??

Idag var jag på bilbesiktningen, den blev godkänd det är skööönt att det är gjorts så har jag ett år på mig :o) snart ska vi åka o handla mat, ska försöka ta en lång promenad med Nilla. I går har jag duschat Nilla för hon har mjäll det ser mycket bättre nu som hon fick 2.a behandling så får jag se om det fungerar..

Hon ligger o sover nu. Ska jobba ikväll det har jag inte LUST.. hehe.. Men ska inte klaga...

Kommentarer
Postat av: Ina

Heejjj!! tack för du skrev kommentar ilogg!! Jaa det är alltid så roligt att komma tillbaka till bloggvärlden. Ska bara försöka skriva lite oftare....:D. Välkommen åter!! kraamm!

2010-04-13 @ 18:30:19
URL: http://www.nogg.se/jessina
Postat av: Sandra

Tjingeling! Sol här i Uppsala! Snart snart praktik i Umeå.. Jippiee.. kramar

2010-04-14 @ 07:34:06
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Mårten

Hej, tack för du tittade min blogg..

Har sett din blogg. Vet vilket rå S:T Maarten.

Om flygplan landar oj nära cbadstrand. jag har sett många ggr i Yobule. Ville dit, o se "röra" hjul...

Ha bra1 // Mårten

2010-04-16 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0