I morgon

är Nyårsafton så är det sista dagen för 2009. Jag tycker här året var så där året för oss.. Vi har haft ganska jobbig som det har hänt en del..

Sämsta var det som vi fick veta att en av vår son har diagnos ADHD, han ska få medicin snart så hoppas vi det ska fungera bra för honom. Han tyckte det känns bra för han visste att han var någon annorlunda.

MEN det känns skönt att få veta för vi har kämpat med det läääänge men lärarna trodde inte på, jag har misstänkt länge sedan han gick i låg eller mellanstadiet så hade jag rätt.

Bästa var nog semester som vi var nöjd med..


Vad är era bästa o sämsta 2009???

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, tänk att idag är det nyårsafton och år 2009 lider mot sitt slut och ett nytt år 2010 börjar.

Önskar dig ett riktigt fint och bra Gott Nytt År.

Kram



2009-12-31 @ 15:02:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Rosi

God fortsättning med nya år.. TUSEN TUSEN TACK för hjälpa om skydd mot kopia foto.. nu fungera det .. kanon.. det var sååå enkel.. hehe.. jag har frågat alla. men fick aldrig riktig svar tills du kom med svar.. många värme kram och tack än en gång. :-)

2010-01-01 @ 00:37:33
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Sussi

God fortsättning! Tack för dina kommentarer på min blogg.. Ja jag hoppas verkligen på ett bättre år.

Är lite trött på alla motgångar nu.

Fryser lite grann nu och jag ska nog titta på tv hela dagen:)

2010-01-02 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0