Kristinaskolan, Härnösand


Nu är vi hemma från H-sand i fredags det var jättetrevlig vecka.  Skönt att vara hemma igen.

Jag tyckte Kristinaskolan har förändrats så mycket. Jag bjuder på några bilder. 

Ni ser den gamla bild på Kristinaskolan som jag hittade på nätet.

Jag lägger några bilderna.

Denna byggnad var för killarna förr tiden men nu var det bara vanlig klassrum.

Denna byggnad för för tjejerna förr tiden, det är vanlig klassrum nu. Men nere på bottenvåning är matsalen det är samma som jag gick förr. Ni ser vit "hus" den är ny den bottenvåning är biblioteket o uppe är personalrum.

Den är skola som jag gick det finns fortfarande samma. Men den fanns grus på marken som det har ändrats till trevlig gräsmattan och lekplats det fanns inte när jag gick där. Fanns lekplats på annan plats vid skola.

Detta hus är Rektornsvilla som vi fick bo där hela vecka. Det var vår gamla rektor o hans familj fick bo där under tiden när han var rektorn då. Nu får rektorn bo annan ställe o betala själv hyran eller hus.

Den gamla elev på Kristinaskolan.




 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmm ja det är stor skiljer förut och idag nu är det helt nytt där borta och så .... jag var där och åkt runt å kolla 2 år sen en sommar.. men elever och lärare finns inte där tänka åka dit och en dag hälsa på men nääärr?? hehe

kraaam

2008-10-29 @ 05:25:28
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jaa Mycket förändrat i skolan. Kul att träffa Dig och gå runt och prata om gamla tider. :) Minnevärt!!!

2008-11-01 @ 13:30:22
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-01 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0