Star Wars, Ö-vik

Idag har jag och Josef varit till Örnsköldsvik och var på Star Wars utställning det var verkligen roligt och intressant.


Här är bild som ni ser stor affischen.



Den som har varit med hela serien. Mannen som spelade skulle komma till Ö-vik i dag så visste dom inte vilken tid han kommer. Synd vi inte hann få se honom i verkligen för vi orkade inte stanna kvar längre till.



Ni kanske har sett den filmen den "tjocke" figuren. Dom har 4 olika förslag vilken av dom skulle vara med så valde dom den "tjocke" figuren.



Den Yoda, Ni såg den gamla från 1977 Star Wars han var gammal o gick långsamt så använde en man som gick med Yoda i "axeln" och styrde hans rörelse. Nyarare Star Wars använde dom animation från datorn som han kan hoppa, sparka m.m.



Den bild som publiker sitter så har dom ställt in tops i stället med olika färg ojoj mycket arbete. Då rörde tops sig när dom filmar. Ni såg på t.ex OS studio som det syns inte människor ansikte.
Pi intressant..



Jag sa till Josef att gå till dom som jag kan ta kort på, han sa nej orkar inte så såg dom honom när han tecknade till mig så gick dom fram till honom o tog honom. hihi. Visst blev kortet bra?

Vi var där ca 4 timmar så blev vi hungriga så åkte vi till Sibylla o åt Kebab det var så gott.
Efteråt åkte vi hem direkt hem.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Jaa Det verkar roligt ut.. Synd att jag inte hann... för det är sista den 31 sept tror jag..

Kraaam

2008-09-27 @ 17:27:32
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Addie

Kul att gå på Star Wars uställning och fina bilder. Ha en skön helg / Addie

2008-09-27 @ 19:09:16
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0