Piteå....

Vi i familjesektion har varit till Piteå i helgen. Det var jättetrevlig och har haft tur med väder. Vi hyrde stuga utanför Piteå den heter Fagervik lägergård. Jättefin läge. Finns nära vattnet som barnen har badat där. Några pappor har fiskat. Men inga fisk.

Vi har grillat kött, ätit kräftor, har spelat kubb, har badat äventyrbadet i Pitehavsbad, har badat havet i Pitehavsbad. Stora barn och alla pappor har kört go kart. Små barn har varit på Dinosaurier museum på Pite havsbad.

Bjuder några bilder.






Glömde tillägga. Vissa personer valde ta minigolf, och vissa valde bowla och vissa valde Leklandet det är ju samma hus. Bekvämt :0)

När vi är klara så blir det avslutat med pizza inne på stan i Piteå. Då började det REGNA tur vi hann springa in med pizza innan det blir regn som kom.

Min man åkte med en person hem för jag och Josef for till min mamma efteråt. Vi var hos henne till i går som jag följde henne till ögonklinik och tandläkare i Skellefteå. När hon var hos tandläkare så passade jag gå till dövförening som det finns en döv person som jobba där. Det var kul att se henne igen vi pratade det kom också en kille. Kul..

Jag har plockat lite blåbär och hallon hos min mamma. Gott! Jag har läst ur en bok på samma dag det var en hemsk bok o var sanna berättelse.

 Jag skulle rekommendera er att läsa den..



Börjar jobba snart efter semester :0( ...............................

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, Fagervik.. där är det jättevackert! Var på min kusins bröllop där och hyrde en liten stuga.. Mysigt!

Ja, tufft att börja jobba.. själv har jag snart gjort två veckor efter semestern.. puh!

2009-08-13 @ 20:14:34
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Agneta

Har aldrig varit inne i hallen där det finns olika aktiviteter! Det var kul att du kom tittade in! Överraskad! Kul att surra en stund! Kramm

2009-08-13 @ 20:31:11
URL: http://jatkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0