Skolstarten.....

 Hittade den hos Google..


började i torsdags. Sommarlovet har varit föööör fort :o(

Vi var nöjda vår semester som vi har gjort. Jag har varit så förkyld men nu är jag helt bra nu det känns skönt att slippa samla flera näsdukar.

Jag var på kyrkovärdskurs i helgen det var rätt intressant och lärorikt. Det är alltid roligt att träffa andra folk som är gamla o nya ansikte.

Tänkte åka till min mamma nu till helgen som hon har massor mogna svartvinbär så ska jag hjälpa henne att plocka det är jättegott till saft. Den är min favorit saft. MUMS..



Är lite slöööö...................

Kommentarer
Postat av: Helén

ge mig lite svartvinbär ;) hihi...



Mysigt att plocka hos mamman!



Kram

2009-08-25 @ 09:19:42
URL: http://norrlanningska.wordpress.com
Postat av: Inger Maryissa

Ja, sommaren har gått otroligt fort, och kan tänka mig det känns samma med sommarlovet.

Men skönt att ni är nöjda över semestern och att du nu även är bra från förkylningen.



Låter mysigt att åka till mamma och plocka svarta vinbär i helgen.

Min mamma älskade svarta vinbär och jag tycker också mycket om dem,

och som saft de är också jätte-goda.

Kram

2009-08-25 @ 14:24:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0