Jag har .......

inte skrivit i blogg på jättelänge. Jag har varit så förkyld och har inte lust att göra någonting. Jag är inte 100% bra.
Har fortfarande "hosta" som jag har fått massor slem o fortfarande snuvig o fick 2 munsår. det är inte alls roligt.
Det har gått 2 veckor, blir less nu. Jag blir så trött fort o har vilat en timme i dag även i går o tidigare.

Men jag jobbade ändå för jag har inte RÅD att vara sjuk.

Har haft några sakerna som vi har gjort t.ex 6 febr var jag o Josef på Aerofortet det är ungefär som Fångarna på fortet vi var 5 familjer. Det var rätt roligt men blev helt slut när vi kom hem för jag var så förkyld då för Josef ville dit så följde jag med ändå. Jag älskar social därför vill jag ut.

I dag ska jag o Josef till Adams skola som har öppethus kl 18.00 så ville Josef besöka där för han ska börja på högstadiet till höst som han vill gå dit som hans klass som följs med.
Jag får tolk med mig då jag fråga dom eller prata med andra föräldrar.

I morgon måste jag komma ihåg o beställa en tid hos lab som dom ska göra blodtryckskontroll för min medicin är snart slut o måste förnya så ville läkare jag ska ta kontroll så får vi se om det fungerar.
Även ta blodprover. 

I går såg jag Top model 11 jag hoppades Sam skulle vinna men det blev McKey som vann. Först hoppades jag att Marjorie skulle vinna men hon fick inte fortsätta. Jag blev besviken.

                                                                                     
Fortfarande "förkyld"...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, nu har jag fixat & utmana de andra =) Kram

2009-02-12 @ 21:25:32
URL: http://www.nogg.se/kattgalen
Postat av: Catharina

God morgon! Oj envis förkyld!! inte kul!! Men hoppas förkylningen går över så snart. Jaa Jag brukar titta på Top Modell. Kul program tycker jag. Skönt idag är det fredag så vi kan sova lite längre imorgon och på söndag. ler Jag vill bara ge en stor KRAM på alla hjärtans dag..

2009-02-13 @ 08:39:39
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Trist att du varit så förkyld.

Det cirkulerar så jobbiga förkylningar och influensor just nu.

Och hostan som ofta hänger envist kvar kan också vara jättejobbig.

Trist att man måste jobba för att man inte har råd att vara sjuk.

Hörde på nyheterna att sjukfrånvaron sjunkit drastiskt...

men min tanke var när jag hörde det, att det säkert berodde mycket på att folk går till jobbet fast de är sjuka,

och det påverkar ju hälsan i det långa loppet, så det kan slå tillbaka efter en tid...

Hoppas du kryar på dig ordentligt snart och slipper den jobbiga hostan.

Kram

2009-02-13 @ 14:16:41
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Agneta

Du får väl be dr om att få recept mollipect så att du blir kvitt med hostan och slem???

Krya på dig!! Och trevlig alla hjärtans dag helgen! Kramisar

2009-02-13 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0