Ulla-Bell Thorin

Jag håller på att läsa hennes sista bok som heter "Med högburet huvud". Den var så bra o intressant hur dom levde i 50-talet. I gårkväll läste jag länge o den blev snart halva boken, ska fortsätta i kväll i sängen.

Jag har läst ALLA hennes böcker jag tycker om att läsa om döva eftersom jag själv är också döv. Det är inte många döva som har skrivit en bok eller flera böcker. Jag hoppas det blir flera döva som ska börja skriva.

Hon var med i Hemmets Journal som jag hittade på nätet här är länk: http://www.hemmetsjournal.se/Reportage/reportage/Froken-larde-oss-det-forbjudna-teckenspraket/

                                                                                                                                                                       
Älskar att läsa böcker.........


Kommentarer
Postat av: Catharina

Jag har inte läst en enda bok av Ulla Bells böcker än. Skulle vilja läsa hennes bok någon gång framöver. men när?

Ha en trevlig torsdag. Krampöss

2009-01-08 @ 10:44:37
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0