Hej....

 

och godmorgon. Har ni sovit gott? Det gjorde jag.
Idag är härlig väder, hoppas det är varmt ute för tidigare var så där med värme som det var inte så varmt.
Hoppas det blir mer o mer varmt. jag längtar!

I går var jag och min man och de döva pensionär även Strömbäck elever som har ordnat en resa "Stadsvandring" för de
tolkelever ska träna tolka. Dom ska ta examen till Juni.
Vi gick runt på stan, som guide berättade om historia en del visste jag inte och en del visste jag. Efteråt åkte vi buss till
Baggböle Herrgård där finns restaurang, uteplats. Utanför var så vacker för det finns älv som vattnet forsar.
Vi gick ner i trappor, en del bar mat, dryck. Vi gick till grillplatsen. Fin plats.
Vi åt, tur det var bra väder men tråkigt att mulet kom men tur det inte regnade.
Vi åt och pratade färdig. Vi gick upp till bussen. Vi åkte till Umedalen där fanns olika konst som finns ute olika platser, har inte sett förut det var första gången. intressant.
Efteråt åkte vi till stan åkte runt kort. En del steg av för det är närmare hem. Onödigt åka till stan sedan buss hem. Smart!
Vi kom tillbaka till stan vi steg av och sa Hej då.

Jag träffade min brukare vi gjorde en del saker sen till dövförening, jag blev trött. Efter DF gick jag till Junis och hämtade min son josef, han är med i Junis. Vi skulle åka buss hem men Peteri frågade oss om vi vill åka med honom för hans dotter är också med i Junis. Ja tack.. Det var skönt att slippa åka buss. Han körde oss hem. Tack för skjutsen.

Vi kom hem så surfade ajg internet så kom jag på, tiden går fort för det var 13 Maj i går 4 år sedan gick min pappa bort.
4 Å R tiden gick för fort jag tyckte det var nyss han gick bort. Jag saknar honom så mkt och tänker på honom varje dag.
Måste acceptera och går vidare.

Hej då..

Ha en skön dag!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helén

Det var en härlig videoklipp som du har gjort. Kan tänka mig att det var trevligt igår. Synd att jag kunde inte följa med, hade kraftigt förkylning men nu är det lite lite bättre men det tar lite tid, puh!



Ha en härlig dag! Kraam

2009-05-14 @ 12:51:54
URL: http://norrlanningska.wordpress.com
Postat av: Catharina

Heej!! va för 4 år sedan?? Tiden går för fort.. jag hänger inte med... Vi dövs!! Kram Kram

2009-05-14 @ 22:14:16
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0