Trevlig advent....



Hittade den hos google.

Veckan har gått så fort. Min mamma var så dålig förra onsdagen då for jag till henne var hos henne till söndagen hon följde mig hem till Umeå så var hon hos sin syster. Vi var hundvakt.
Det blev lugnare senare.
Hon har åkt hem så är det bara lugnt. Hoppas det!!

I gårkväll var jag på dövföreningen vi spelade plump det var jätteroligt.
Första runden vann en person sedan andra ronden vann jag.

Idag var jag o min brukare på gudstjänsten det var många döva som kom dit det var trevligt.
Det fanns risgrynsgröt, pepparkakor, godis, kaffe/saft.
Godispåsar till barnen.



Trevlig advent!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, veckorna går verkligen fort.

Trist att din mamma mått dåligt och skönt att hon mår bättre nu.

Ha en fin fortsatt Adventskväll.

Kram

2009-11-29 @ 22:29:09
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Catharina

Tråkigt att Din mamma hade mått dåligt men skönt att hon mår bättre nu. Ha en trevlig söndag Kraaam

2009-11-29 @ 22:37:29
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0