Helgen....

har varit jättetrevligt.

I fredags var vi på tacoskväll på udf. vi var 5 familjer vi åt jättegoda tacos.. Sedan gick 2 pappor och barnen, dom hyrde en barnfilm. Barnen tittade på filmer o åt ostbollar, popcorn och läsk.

Vi föräldrar bara pratade o pratade det var jättetrevlig kväll.

I lördags var vi bortbjuden på fest som Strömbäcks tolkelever bjöd. Vi babblade och lekte några leker. Jag var tvungen att gå hem tidigare för Josef ville det så stannade Junichi kvar där. Han kom hem halv ett han tyckte det var jättetrevligt. Jag o Josef såg en film tv 4 som handlade om en indisk tjej vill helst spela fotboll men hennes föräldrar förbjöd henne att spela. Den var jättebra film. Adam var med kompisar o spelade LAN.

Jag bjuder en bild på festen den blev inte bra bild för jag har inte bett om tillstånd så lika bra att jag gjorde av psp som det inte syns på vem dom är...

  Det var rätt trevlig fest o tack för senast!!!

I dag ska vi ta det lugnt sen ska jag skjutsa pojken till karateträningen.....

Kommentarer
Postat av: Helén

Det är smart att göra bilden suddigt så att man inte kan se folk tydligt då man inte har frågat om tilstånd. Håller med om att festen var väldigt trevligt och hoppas att det upprepas!



Kraam

2009-10-11 @ 13:24:18
URL: http://norrlanningska.wordpress.com
Postat av: Cami

hej.. Ja det var trevligt och hoppas att det ska bli nästa gång igen :)



smart att göra sån bild..



Kram

2009-10-14 @ 00:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0