Idag...

tog jag promenad till jobbet det var rätt skönt ute. För min bil var hos min kusin som han skulle byta kamrem i min bil.

När jag jobbade klart o tänkte ta buss hem så gick jag nää jag ändrade mig o skulle gå hem. Det var såååå skönt ute och då såg jag stjärnorna i himlen som var så klar.

 hittade google..

Jag älskar att titta på stjärorna och jag brukar göra det när ajg är hos min mamma på vintertid som det syns mera än här i stan.
Jag tycker dom är sååå vackra. Min pappa levde så brukade vi vara ute o tittade på stjärnorna han vet mycket vad dom heter m.m. Jag kan också en del. Nu får jag titta ensam, jag saknar honom det är alltid roligt att ha sällskap o titta på stjärnorna..

Gillar ni att titta på stjärnorna???

Snart ska jag se på Desperate housewives...


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig du hade en skön promenad.

Och ja, stjärnorna syns bättre när man inte är i stan.

Här där jag bor ser jag nästan aldrig några stjärnor,

och det beror nog på alla lampor kring gatorna osv.

Saknar det faktiskt...

Förr brukade jag också titta mycket på stjärnorna.

Det är ju så mysigt.

Kramar

2009-10-13 @ 21:55:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Catharina

Ja ibland brukar jag och barnen titta på stjärnorna så härligt att se tycker jag men tyvärr jag vet inte vad dom heter ..... :) Kraam

2009-10-13 @ 22:30:07
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag gillar att vara hos mamma i Norrbotten. Hon bor i en liten by och jag brukar halvligga på hennes bro och titta på stjärnor och norrsken! Det är mäktigt..



Kram!

2009-10-14 @ 15:03:35
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0