Ett år sen....

skapade jag här hos blogg.se jag fattar inte att tiden rann sååå fort. Det var kul att titta
då och då vad jag skrev under tiden.

Idag har jag städat, handlat mat. Skönt att det är gjorts. Jag ska försöka släktforska idag det beror på
om jag har lust.

Snart är det dövas dag i Örebro, jag tyckte det var alldeles nyss dövas dag i Piteå men det var ett år sen.
Det ska bli kul att åka ner o få träffa nya o gamla ansikte. Det blev över 800 som har anmält dit.

Nu är det 3.e vecka Josef går i nya skola han trivs jättebra o tycker det är roligt men jobbigt med
långa dagarna och mycket spring på dagarna för dom går ju olika klassrum på olika ämne. Det är ju skönt
att han trivs jättebra. Adam går också där o trivs också men går i en liten klass. Josef går i en vanlig klass.

Jag är sugen att skaffa en ny glasögon men det är dyr. Hmmm. Jag är less på min eftersom jag har haft
i 4 år nu. Ögonläkaren sa att det är samma glas nu också som den har inte förändrats för jag brukar gå
till ögonkliniken för 6.e månad eftersom jag har högtryck som dom vill uppfölja så brukar dom kolla min
syn också men det är samma glas. Få se efter jul om jag ska skaffa.



Kommentarer
Postat av: Helén

Jag kan heller inte fatta att det var ett år sedan då det var Dövas Dag i Piteå. Tiden bara rusade iväg utan att man hänger med! :-/ Man får försöka leva varje dag helt enkelt.



Skönt att barnen trivs bra på skolan.



Ha en skön kväll! Kraam

2009-09-03 @ 18:40:18
URL: http://norrlanningska.wordpress.com
Postat av: Ulla

Kul att du ska åka ner på Dövas dag. Jaa tiden går fort så vi ej hinner med! Roligt att barnen trivs bra i skolan. Alltid kul se din blogg så du har ändrat utseende på blogg då och då.

Ha det bra i helgen! kramkram!

2009-09-04 @ 09:16:45
Postat av: Agneta

Ja det är kul med att ha nya bågar.. Det skulle jag oxå vilja ha ny. hihi.. Har inte kikat in hos optikerbutik och se vad de har nyheter med bågar.. Vad typ liten stor eller vad..

Kramm

2009-09-04 @ 17:54:19
URL: http://jatkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0