I går....

kom jag o Adam hem från min mamma som vi var där en natt. Det var rätt mysig att vara på landet ett tag.
Vi såg en film av Danielle Steels film den var jättebra film. Filmen hette Gyllene band.

Senare på kvällen skjutsade jag Josef till ett plats där han ska vara på aktiviteter som det gäller bara om Japan.
Dom har gjort t.ex Orgami, Manga, se på mangafilmer, m.m. och sen skjutsade jag Adam till hans kompis hem.
Jag åkte till dövförening som det var plump. Då fick jag SMS meddelande av min son han ville jag skulle hem så bad jag honom att vi kan träffas i morgon (söndag) i stället han sa näää ville göra NU.

Då åkte jag hem då var han där. Vi pratade en hel del... Jag ska inte skriva om detta för det ligger bara inom familjen... 


Efteråt åkte jag till dövförening vi spelade plump det var rätt roligt vi skrattade mycket.. Det var två bord. Jag var ensam kvinna i bordet och blev SIST.. Buhhääääää...

Efteråt skjutsade jag 3 personer samtidigt hämtade jag Josef som ligger nära dövförening. Jag skjutsade dom hem. Lämnade Josef hem och sen åkte jag och hämtade Adam som han var hos en kompis.




                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Helén

Bättre lycka nästa gång ;)



Kram

2009-09-27 @ 21:43:39
URL: http://norrlanningska.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0