Ändrad header

Först la jag en header men nu i kväll känns jag mig något som fattas o lite "fattigt" så gjorde jag på nytt den blev bättre.. Jag har jobbat i dag o det har snöat lite lite lite i dag o känns lite kallt ute. Brrrr.

Ska ut med Nilla snart sen vill jag lägga mig för jag är så trött o har ont i nacke mot vänster armen det var inte roligt, ville gå på massage så får jag göra sen. har inte tränat på ett tag känner mig så LAT. Kanske gå dit i morgon o träna en stund.

I morgon ska Josef på karate som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Heej och det blir fint! :) Kram

2010-04-17 @ 22:41:01
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Agneta

Kanske boka tid hos typ kiropraktor och åtgärda din problem med nacke-armen som du får värk av det?

Kram

2010-04-18 @ 17:49:00
Postat av: Inger Maryissa

Det är så otroligt fint som du har gjort din header !!

Oj, har det snöat hos er...inget kul...men det är nog April-vädret som håller på.

Får hoppas det inte regnar vulkan-aska från himlen också :-)

Man kan vänta sig lite allt möjligt nu.

Hoppas det onda i din nacke och vänster arm går över snart.

Kramar

2010-04-18 @ 22:18:58
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0