Igår söndag

följde jag med Josef på karateträningen, då träffade jag Dali vi pratar alltid när våra barn tränade karate men hennes dotter har flyttat till vuxengruppen så träffas vi inte lika ofta som förut.
Men i går var hon där eftersom hennes dotter var instruktör i barngruppen tillsammans med tränaren Naser det var rätt kul att se Dali igen.

Bild på oss.
 du kan klicka på den bilden, då blir bilden större.

Tack Dali för sällskapet i går, vi ses snart....

Idag var det ganska bra väder, har varit ute med Nilla men ska ta en ganska lång promenad i kväll med henne innan läggdags det var rätt skönt promenad i gårkväll som vi gick runt o passade på hälsa på sonen Jakob och sen kompisen T som jag gick en sväng o pratade med dom.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Roligt med karate.

I början på 70-talet gick jag själv på karate under ett år.

Men då var det inte så vanligt och inte att tjejer gick där.

Men oj vad stolt jag var över att jag bl.a. klarade träningen lika bra som killarna :-)

Ha det så gott

Kram

2010-04-19 @ 23:58:30
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0