Här är 2 frågor :o)

Hej Britt... ok, jag har länge undrat om det bara är du som är döv. Har resten av familjen bra hörsel? Bara tänkte på vår egen situation i familjen med 2 hsk föräldrar och 2 hörande barn.
Kram, Mariah

Hej Mariah:
Nej jag är inte ensam döv i familjen, min man är också döv. Mina pojkar är hörande för det finns inte ärftligt eftersom jag är döv sedan född eftersom min mamma hade röda hund (Rubella). Mina pojkar kan teckenspråk det är ju skönt.

Min man blev döv när han var mellan 2-3 år gammal han var född hörande.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jo jag har en fråga♥
Hur kan du göra så fin header:)
kram kram♥

Hej Carolina:
Ja jag har Paint Shop Pro x2 (PSP) det är ett program som man kan göra vad som helst t.ex  header, jul kort, födelsedagskort, m.m.

Det är ganska svårt från början men måste träna mycket, jag har varit med kurs PSP steg 1 via internet. Det var jätteroligt och håller på steg 2. Jag skulle rekommendera vara med i den kursen. Ska kolla länk senare.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Okej♥

2010-01-22 @ 16:10:30
URL: http://carolina789.blogspot.com
Postat av: sandra

Hoho.. jaså.. du vill ha mina hembakta bullar! hrmmf..Nina ville ha sina genom rutan höhö annars skickar jag med expressbussen.. :D kramar

2010-01-26 @ 18:05:53
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0