I dag

är det första dagen för nya året.... det har snöat snöat snöat hela dagen. Ojoj mycket snö snart kan vi inte skotta mer var finns plats att lägga snön.

I dag har vi varit bara LAT eftersom det är skönt att vara hemma o lata.. Jag har tänkt skriva om ADHD sedan kansek i morgon eller ikväll när jag har lust så vet jag inte om alla vet om ADHD.

Jag ska ändra header för den är bara tillfälligt eftersom julbild är för gammalt som det är över nu med julen.
Jag har inte börjat än med header o vet inte vad jag ska sätta på, ska ta bara lugnt..

Hoppas 2010 blir ett bra år.....


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, idag är den första dagen på det nya året 2010.

Så fin Header du har här med rosorna och så fina och behagliga färger.

Önskar dig en fin fortsättning på det nya året

Kramar



2010-01-01 @ 19:02:15
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Catharina

Fin bakgrund... Min favoritblomma är ros. :) Kram

2010-01-04 @ 10:40:23
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0