Nya frågor...

Hej de två som har också frågor.. :o)

ebba
Hallå Britt!
Jag jobbar i toalett branschen och undrar vilket toalettpapper använder och om du viker papperet eller skrynklar ihop det innan du torkar dig.?


Hej Ebba.

En rolig fråga du har :o).. Jaa vi brukar köpa den billigaste toapapper t.ex Willys toaback.. Jag viker papperet.. Skrynklar aldrig....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lisa:
Hej Britt! Hur är det med dig? Jag har följt din blogg länge och besöker den varje dag. Du skriver så bra och inspirerande:) Du verkar vara så tuff och stark trots dina handikapp! Men till min fråga, vad tycker du om årets lets dance?


Hej Lisa:

Vad roligt att du brukar följa min blogg. Undrar vem du är. Jo jag mår bara fint, tack. Jaa det kan vara ganska tufft i samhället att vara döv t.ex finns inte bra hjälpmedel därute. Men jag klarar det mycket bra i allafall.

Årets let dance brukade jag se förut när den fanns textat (text-tv) men nu gör dom inte längre då slutade jag se. Tyvärr. Jag fick veta att dom gör inte när den är direktsändning jag tycker det är jättedumt..

Kram till er två....
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0