Intensiv....

hittade hos google..Det har varit intensiv dagarna här i veckan som jag var hos min mamma i 3 dagar må-ons jag och min bror..
Vi hjälpte min mamma att flytta till seniorslägenhet ojoj det var mycket att göra men det blev fin till slut.
Hon blev jättenöjd och hon trivs bra o hon känner många som bor i seniorslägenhet då blir det trygg för henne även för oss också..

Det har snöat mycket nu under dagarna suck vi blev sååå less så har vi skottat bort snö i taket i dag. Hoppas det är lugnt i morgon så får jag ta det lugnt. På lördag är vi bortbjudna på 50 årsfest det ska bli skoj..

Vår äldste son Jakob har fått jobb o han började i måndags han blev överlycklig eftersom många många har sökt detta jobb dom valde Jakob. Vilken tur :o) han blev så slut han sa det var ovan från början men nu har han börjat smälta in o lära känna alla lärarna och eleverna på skolan som han jobbar som assistent.. Han tyckte alla lärarna är trevliga o snälla det är skönt att höra..

Jag tänkte lägga bilderna mammas seniorslägenhet men det känns inte bra att lägga här eftersom den är privat som är hennes.. Det är synd att det finns inte enstake lösenordsskyddad för jag vill inte stänga alla blogg utan hellre enstake som jag har en annan blogg jag funderar om jag ska flytta dit  som finns enstake lösenord eller ...... Ehhh..... För jag trivs jättebra här hos blogg det är konstigt hos andra blogg som jag känner inte "hemma"... Få se framöver...

Ha en skön helg!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, vissa dagar har man mer eller mindre att göra.. puh! Här har det varit förkylt, Nora varit hemma och nu mår Adam inget bra? Brrr..... Men SOL har vi och den är ju mycket välkommen! Ha en trevlig helg! Kramar

2010-03-05 @ 07:22:55
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0