70-80 talet

När jag googlade så hittade jag två tidningar som jag minns väl som jag brukade läsa när jag var mellan 10-16 år gammal.. Ni känner säkert igen också.



Jaa Starlet... Jag minns den trollet som jag brukar rita ibland förr.. Jag tjatade på mina föräldrar att få börja prenumera den men dom sa NEJ.... Men jag fick 1 års prenumeration i julklapp det var en överraskningen jag blev jätteglad över det.. Jag har inte kvar dom längre som jag har gett bort till min brorsdotter jag vet inte om hon har kvar dom.



Jag blev lite äldre så slutade jag med Starlet då blev det MLN (Mitt livs novell)...


Kommentarer
Postat av: Helén

MLN var min favorittidning när jag var yngre, som numera heter Story... Har köpt en sån i höstas men den är sämre nu än förut.. Kul att minnas :)



Kram

2010-05-22 @ 17:53:10
URL: http://norrlanningska.wordpress.com
Postat av: L J

ja minns båda. jag har en del av starlet hemma..har köpt några på tradera oxå.. story gillar inte jag..

kram

2010-05-25 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0