Farmor....

Det känns jättehärligt att vara farmor till Lucas han är ca 5 veckor gammal.. Han är sååå GO..
Jag har tänkt ha bilder på honom här hos blogg men lösenordsskyddat för jag ville inte visa öppet eftersom
blogg.se är ju offciellt... Den är inte färdig än det blir senare i framöver.

Jag o Josef har varit i Härnösand i veckan det har varit jättetrevligt men tiden rann sååå fort. I går var vi på allmäntmötet o sen grillfesten med de andra döva vänner det var jättetrevligt.

Snart ska jag åka iväg men ska snart äta smörgås o kaffe.

Idag morsdag då får jag se om jag blir uppvaktad hihi... Ska ringa till min mamma o gratta..



Stolt farmor.....

Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis till nybliven farmor! det är underbart att få bära en liten bebis. Själv längtar jag oxå ha liten bebis.....Kramm

2010-05-31 @ 14:10:01
Postat av: Janni

hejså. ja forstår dig bra och bara du göra bara lösaskylder bäst .. och samma jag också ...



åhhh söt barna du är juuu stolt over din son sfick et barna och delig for dig och din mannd ...



stor krammmm från mig

2010-06-03 @ 06:58:44
URL: http:// vet du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0