Härnösand


                                                                 Bilden hittade hos Google.

Nu är jag i Härnösand, det är skönt att få en liten semester :o) i går var jag o min kompis ner till stan o tittade runt o va också på Erikshjälpen det är en second hand.. Jag köpte en bok, då såg jag en äldre man som säljer fika så tyckte jag att han såg bekant ut så gick jag fram till honom o frågade om han är Ulrikas pappa. Han sa ja det stämmer.. Han undrade vem var jag så sa jag att jag är Britt o mina föräldrar heter ........... han blev jätteglad att få se mig igen efter många år eftersom vi har bott i H-sand förut 1969-1981.

Jag sa till honom att han ska hälsa Ulrika han sa nä hon finns här o jobbar på Erikshjälpen han gick o sökte efter henne. Hon kom o var så glad att se mig vi kramade länge. Hon ser sig lik men äldre. vi pratade en stund så kom en kund o ville ha hjälp så bröts vi. Det var mkt folk där.
Jag o kompisen fikade där också sedan gick vi till stan o tittade lite grann, efteråt gick vi hem till skolans lägenhet.

I kväll ska jag hälsa på min bästis det ska bli skoj...

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv:Okej ska prova mig fram :D

TAck själv för senast ♥

2010-05-27 @ 19:57:10
URL: http://modeandsmink.blogg.se/
Postat av: Catharina

Kul att Du varit här och hälsat på. :) :) Hoppas vi ses snart igen.. Krampöss

2010-05-28 @ 21:40:39
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv:Tack! :D

Men psp elr vad det heter

funkar ej eller jo de tfunkar men det funkar inte att lägga upp dom bilderna på bloggen :(

2010-05-28 @ 23:32:12
Postat av: sandra

Fin bild!! Kul att "hitta" gamla bekanta! Det förgyller livet! Kramar

2010-05-30 @ 09:08:42
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0