I går söndag

I går fick jag fin rosor av Jakob på morsdagen :o) Tack snälla Jakob.

Vi har varit barnvakt som Lucas var här som Jakob o Emma var ute en stund. Det var jättehärligt att ha honom han var så snäll. Han började le och har stark nacke oj han har utvcklat fort på 5 veckor. Ojoj.. Måste träffa honom oftare då missar jag inte hans utvcekling...

Jag ska inte lägga bilder på honom här det blir nog lösenordsskyddat jag funderar för jag har skapat en blogg till som är lösenordsskyddat eller kan ha en till "länk" här hos bijaadjo.blogg.se jag ska testa den andra först om det fungerar bra..

Jag har raderat bort bloggplatsen då vet ni..

Kommentarer
Postat av: Catharina

Så klart vill man inte missa barnets utveckling.. :) och passa på att mysa med barnet så länge under barnets uppväxt. Speciellt småbarn små händer och små fötter hehe Krampöss

2010-05-31 @ 11:48:00
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0